Baza wiedzy to zebrane w jednym miejscu raporty, badania, analizy, prezentacje dotyczące prowadzenia działań marketingowych w Internecie.
Strategia generowania leadów 5R
Strategia generowania leadów 5R
5R to strategia generowania leadów i sprzedaży nastawiona na osiąganie celów w średnim terminie. Bardzo ważna jest więc konsekwencja działań. Nakłady ponoszone na początku są inwestycją. W kolejnych okresach wydatki są coraz mniejsze, a zyski wzrastają. Końcowym efektem jest zbudowanie kanału, który przynosi stałą akwizycję niewielkim nakładem sił i środków.
Sprzedaż w internecie i e-commerce a długi ogon
Co jest ważne w strategii długiego ogona w branży e-commerce. Jak prowadzić efektywną sprzedaż w internecie?
Efektywna kampania internetowa – 5 wielkich raf
5 raf o które może się rozbić Twoja kampania, jak je ominąć aby nie utopić budżetu reklamowego. Czym charakteryzuje się efektywna kampania internetowa?
Rynek doznań – strategiczny wybór dla produktu
Odkąd prosumentyzm stał się wiodącą siłą rynkową, to słowo „personalizacja” odmieniane jest przez wszystkie przypadki. Czym charakteryzuje się rynek doznań?
Millenialsi jako cyfrowi tubylcy
Millenialsi mają wysokie oczekiwania co do użyteczności stron internetowych i aplikacji mobilnych. Powszechnie sądzi, że mają predyspozycje do wielozadaniowości i technologii. Poznaj fakty i mity na temat pokolenia Y.
Reklama nieruchomości w Internecie
Polski rynek budowlany jest jednym z najszybciej rozwijających się na Starym Kontynencie. Jak wygląda reklama nieruchomości w sieci?
Branża motoryzacyjna w Internecie
1 na 4 polskich użytkowników sieci, którzy w 2014 roku kupili produkty lub usługi z kategorii motoryzacja, kierowali się informacjami znalezionymi w Internecie lub dokonali zakupu online.
Jak generować leady dzięki firmowej stronie internetowej
Zapewne już zastanawiałeś się od czego rozpocząć koncepcje strony internetowej i komu powierzyć jej tworzenie. Czy jednak przemyślałeś jaki ma być cel strony i jak generować leady?
Branża zdrowie w sieci
1 na 4 Polaków dokonał zakupu produktu farmaceutycznego lub usługi medycznej w sieci. A mimo to branża zdrowie jest mało aktywna w Internecie. Czy powodem są ograniczenia prawne, czy może przywiązanie do tradycyjnych mediów?
Branża kosmetyki w sieci
Kosmetyki to branża kochająca kolorowe magazyny i telewizję. Jednak to Internet jest już dla konsumenta wiodącym źródłem wiedzy o produktach do higieny i pielęgnacji.