Strategia generowania leadów 5R
Strategia generowania leadów 5R
5R to strategia generowania leadów i sprzedaży nastawiona na osiąganie celów w średnim terminie. Bardzo ważna jest więc konsekwencja działań. Nakłady ponoszone na początku są inwestycją. W kolejnych okresach wydatki są coraz mniejsze, a zyski wzrastają. Końcowym efektem jest zbudowanie kanału, który przynosi stałą akwizycję niewielkim nakładem sił i środków.
Sprzedaż w internecie i e-commerce a długi ogon
Co jest ważne w strategii długiego ogona w branży e-commerce. Jak prowadzić efektywną sprzedaż w internecie?
Efektywna kampania internetowa – 5 wielkich raf
5 raf o które może się rozbić Twoja kampania, jak je ominąć aby nie utopić budżetu reklamowego. Czym charakteryzuje się efektywna kampania internetowa?
Czy wiesz jak zoptymalizować stronę docelową [QUIZ]
Przekonaj się czy wiesz wystarczająco by generować leady za pośrednictwem strony firmowej. Weź udział w quizie jak optymalizować strony docelowe.
Promocja ofert marketingowych służących do generowania leadów
Właściwe umiejscowienie "wezwań do działania" ma kluczowe znaczenie dla procesu generowanie leadów. Poznaj najlepsze miejsca do promocji ofert marketingowych?
Generowanie leadów na stronie
Odwiedzający klika w wezwanie do działania, przechodzi na stronę docelową i wypełnia formularz. Poznaj mechanizm generowania leadów na stronie.
Reklamy na urządzeniach mobilnych
Projektując reklamy na urządzenia mobilne przede wszystkim trzeba mieć na uwadze ograniczoną przestrzeń ekranu. Zobacz rekomendacje dotyczące reklam mobilnych.
Zachwyt: klient zostaje promotorem firmy [4z4]
Zachwyt klientów sprawia, że polecają firmę innym potencjalnym klientom? Dowiedz się jak sprawić by klient został promotorem.
Zamknięcie cyklu sprzedaży: lead staje się klientem [3z4]
Narzędzia pozwalające rozwiać obiekcje wobec produktów lub usług i wybrać właściwy moment na zamknięcie cyklu sprzedaży.
Konwersja: zmiana odwiedzającego w lead [2z4]
Odwiedzający, który po kliknięciu w wezwanie do działania przejdzie na stronę docelową i pierwszy raz zostawi dane osobowe w formularzu staje się kontaktem. Poznaj narzędzia, które zmienia odwiedzającego w lead.