Zwrócenie uwagi: zmiana obcych w odwiedzających stronę [1z4]
Proces sprzedaży rozpoczyna się od zwrócenia uwagi właściwych osób. Zobacz jak przyciągnąć klientów na stronę.
Proces sprzedaży rozpoczyna się od zwrócenia uwagi właściwych osób. Zobacz jak przyciągnąć klientów na stronę.
Publikując właściwą zawartość, we właściwym miejscu, we właściwym czasie, marketing treści staje się użyteczny dla klientów. Poznaj narzędzia wspierające sprzedaż.
Lepiej napisać "39", niż "trzydzieści dziewięć" aby przyciągnąć uwagę użytkowników. Dlaczego liczby należy zapisywać cyframi?
Nagłówki, tytuły stron, tematy email to elementy, których celem jest skłonienie odbiorcy zawartości do sięgnięcia po pełną wersję treści. Jak pisać mikrotreści?
Badania śledzące ruch oczu podczas korzystania z internetu pokazały, jak użytkownicy poznają zawartość na stronach w sieci.
Czy na stronie głównej firmowego bloga artykuły powinny być prezentowane w postaci podsumowania czy jako pełna treść? Zobacz rekomendacje dotyczące strony głównej.
Czy można zawrzeć precyzyjny komunikat zaledwie w kilku słowach? Zobacz jak prawidłowo pisać nagłówki na potrzeby stron.
Dlaczego pierwsze 11 znaków jest tak ważne dla list, odnośników oraz tytułów publikowanych w artykułach na stronach. Dowiedz się czym są nano-treści?
Odkąd prosumentyzm stał się wiodącą siłą rynkową, to słowo „personalizacja” odmieniane jest przez wszystkie przypadki. Czym charakteryzuje się rynek doznań?
W trakcie przeciętnej wizyty na stronie internetowej użytkownik czyta tylko 28% słów. Dowiedz się jak sprawić by czytał więcej i to ze zrozumieniem treści.