E-sprzedaż. Budowanie pozytywnych relacji z klientem
Obecnie e-sprzedaż jak nigdy wcześniej w takim stopniu, uzależniona jest od zbudowania i utrzymania pozytywnych relacji z klientem. Zobacz wideo-prezentację.
Obecnie e-sprzedaż jak nigdy wcześniej w takim stopniu, uzależniona jest od zbudowania i utrzymania pozytywnych relacji z klientem. Zobacz wideo-prezentację.
Długi ogon to strategia spopularyzowana przez Chrisa Andersona. Pozwala sklepom internetowym złamać zasadę Pareto i osiągnąć większą marżę na produktach.
Marketing w mediach tradycyjnych ma bezpośrednie przełożenie na sprzedaż w sieci. Zobacz metody skutecznego pomiaru działań w offline na sprzedaż online.
Przeczytaj jak przełożyć działania marketingowe prowadzone w Internecie na sprzedaż w fizycznych punktach sprzedaży.
Jakie są najpopularniejsze metody płatności w Polsce wśród e-sklepów i klientów kupujących przez Internet?
Infografika pokazuje najpopularniejsze urządzenia do zakupów w sieci w Polsce.
Ilu Polaków ma dostęp do Internetu? Jaki odsetek robi regularne zakupy w sieci? Kim są kupujący online? Zobacz profil demograficzny polskiego e-klienta.