[FM_form id="7"]

Internet zmienił sposób w jaki spędzamy czas wolny, pracujemy i podejmujemy decyzje zakupowe. Obecnie sprzedaż (e-sprzedaż) jak nigdy wcześniej w takim stopniu, uzależniona jest od zbudowania i utrzymania pozytywnych relacji z klientem.

W prezentacji znajdziecie odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak wygląda obecny sposób konsumpcji mediów? Który kanał komunikacji w największym stopniu zyskuje na znaczeniu?
  • Czym się różni sprzedaż jednokanałowa, od wielokanałowej, a ta od wielokierunkowej (ang. omnichannel)? Jaką rolę pełni e-sprzedaż?
  • Jakiego doświadczania zakupowego oczekuje współczesny klient?
  • Jakie wymierne korzyści płyną ze wdrożenia zintegrowanej sprzedaży wielokanałowej? Dlaczego wdorżenie omnichannelu jest tak ważne z punktu widzenia branży dziecięcej?
  • Dlaczego mobile, choć wciąż odpowiada za znikomy % sprzedaży jest kluczowym kanałem komunikacji z konsumentem?
  • Czym jest showrooming i jak obrócić go na korzyść sklepu?
  • Dlaczego marketing treści powinien się stać jak najszybciej najważniejszą częścią strategii marketingowej każdego przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy sprzedaje przez sieć, w tradycyjnych miejscach sprzedaży, czy w obu kanałach równocześnie?
  • Przykłady dobrych praktyk wykorzystania marketingu treści w branży dziecięcej.
  • Od czego rozpocząć proces personalizacji sprzedaży?
  • Jakie korzyści płyną z komunikacji z klientami w czasie rzeczywistym? Jakie możliwości oferują dostępne narzędzia?

Prelekcja z konferencji Kid’s Biz Fair (branża dziecięca) z 26 sierpnia 2015 roku. Czas trwania pełnej wersji prezentacji: 30 min.