[FM_form id="7"]
Internet zmienił sposób w jaki spędzamy czas wolny, pracujemy i podejmujemy decyzje zakupowe. Obecnie sprzedaż (e-sprzedaż) jak nigdy wcześniej w takim stopniu, uzależniona jest od zbudowania i utrzymania pozytywnych relacji z klientem.
W prezentacji znajdziecie odpowiedzi na następujące pytania:
- Jak wygląda obecny sposób konsumpcji mediów? Który kanał komunikacji w największym stopniu zyskuje na znaczeniu?
- Czym się różni sprzedaż jednokanałowa, od wielokanałowej, a ta od wielokierunkowej (ang. omnichannel)? Jaką rolę pełni e-sprzedaż?
- Jakiego doświadczania zakupowego oczekuje współczesny klient?
- Jakie wymierne korzyści płyną ze wdrożenia zintegrowanej sprzedaży wielokanałowej? Dlaczego wdorżenie omnichannelu jest tak ważne z punktu widzenia branży dziecięcej?
- Dlaczego mobile, choć wciąż odpowiada za znikomy % sprzedaży jest kluczowym kanałem komunikacji z konsumentem?
- Czym jest showrooming i jak obrócić go na korzyść sklepu?
- Dlaczego marketing treści powinien się stać jak najszybciej najważniejszą częścią strategii marketingowej każdego przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy sprzedaje przez sieć, w tradycyjnych miejscach sprzedaży, czy w obu kanałach równocześnie?
- Przykłady dobrych praktyk wykorzystania marketingu treści w branży dziecięcej.
- Od czego rozpocząć proces personalizacji sprzedaży?
- Jakie korzyści płyną z komunikacji z klientami w czasie rzeczywistym? Jakie możliwości oferują dostępne narzędzia?
Prelekcja z konferencji Kid’s Biz Fair (branża dziecięca) z 26 sierpnia 2015 roku. Czas trwania pełnej wersji prezentacji: 30 min.
Zostaw komentarz
You must be logged in to post a comment.