Zamknięcie cyklu sprzedaży: lead staje się klientem [3z4]
Narzędzia pozwalające rozwiać obiekcje wobec produktów lub usług i wybrać właściwy moment na zamknięcie cyklu sprzedaży.
System do zarządzania relacjami z klientami pozwala wybrać właściwy moment by zbliżyć się do potencjalnego klienta. Spersonalizowane emaile pomagają rozwiać wątpliwości, a dopasowana do potrzeb oferta pozyskać klienta.
Strona zwraca uwagę obcych, przyciąga właściwe osoby na stronę i generuje leady. Teraz trzeba sprawić by znajdujące się w centralnej bazie marketingowej kontakty stały się klientami. Jaka jest najskuteczniejsza droga by do osiągnięcia celu?

Zamknięcie cyklu sprzedaży
Narzędzia marketingowe ułatwiające dotarcie do klienta w najwłaściwszym czasie do zamknięcia cyklu sprzedaży.
- CRM (ang. Customer Relationship Management) – system do zarządzania relacjami z klientem pozwala śledzić wszystkie szczegóły dotyczące kontaktów, kampanii i transakcji w procesie sprzedaży. Ułatwia nawiązanie kontaktu z właściwymi potencjalnymi klientami, we właściwym czasie. Pomaga handlowcom upewnić się, że mają właściwe argumenty sprzedażowe w zasięgu ręki i są wstanie lepiej zaangażować potencjalnych klientów z perspektywy każdego kanału.
- Raportowanie zamkniętych transakcji pozwala przeanalizować, jak dobrze współpracują ze sobą zespoły marketingu i sprzedaży. Dostarczają informacji, które działania marketingowe kierują do firmy najlepszych potencjalnych klientów. Czy zespół sprzedaży skutecznie zamyka transakcje sprzedaży? Czy konwertuje najlepszych potencjalnych klientów pozyskanych przez „marketing” w klientów?
- Email lub seria emaili skoncentrowanych na dostarczeniu potrzebnych i wartościowych treści. Przemyślany email marketing buduje zaufanie u potencjalnych klientów. Pomaga przygotować kontakty do etapu zamknięcia cyklu sprzedaży. Emaile sprawdzają się w sytuacji gdy, odwiedzający klika w wezwania do działania, wypełnia formularze na stronach docelowych, pobiera e-książki i inne treści (czyli generuje leady), ale wciąż nie jest gotowy by stać się klientem.
Automatyzacja marketingu pomaga prowadzić leady przez lejek sprzedaży, zwiększa zaangażowanie potencjalnych klientów i częstotliwość kontaktu z marką. Polega na tworzeniu email marketingu i prowadzeniu leadów drogą dostosowaną do potrzeb i etapu cyklu życia każdego leada (poznaj: Prawdy i mity na temat automatyzacji marketingu). Na przykład, jeśli użytkownik ściągnął e-książkę na określony temat, dobrą praktyką jest wysłanie leadowi szeregu powiązanych tematycznie wiadomości email. A jeśli potencjalny klient śledzi firmę na Twitterze i przeglądał niektóre treści na firmowej stronie, możesz zmienić charakter publikowanych wiadomości, tak by odzwierciedlały interesy różnych grup odbiorców (w tym klienta).
Zamknięcie cyklu sprzedaży to dopiero początek współpracy z klientem. Teraz czas by wzbudzić jego zachwyt.
Narzędzia pozwalające rozwiać obiekcje wobec produktów lub usług i wybrać właściwy moment na zamknięcie cyklu sprzedaży.
System do zarządzania relacjami z klientami pozwala wybrać właściwy moment by zbliżyć się do potencjalnego klienta. Spersonalizowane emaile pomagają rozwiać wątpliwości, a dopasowana do potrzeb oferta pozyskać klienta.
Strona zwraca uwagę obcych, przyciąga właściwe osoby na stronę i generuje leady. Teraz trzeba sprawić by znajdujące się w centralnej bazie marketingowej kontakty stały się klientami. Jaka jest najskuteczniejsza droga by do osiągnięcia celu?
Zamknięcie cyklu sprzedaży
Narzędzia marketingowe ułatwiające dotarcie do klienta w najwłaściwszym czasie do zamknięcia cyklu sprzedaży.
- CRM (ang. Customer Relationship Management) – system do zarządzania relacjami z klientem pozwala śledzić wszystkie szczegóły dotyczące kontaktów, kampanii i transakcji w procesie sprzedaży. Ułatwia nawiązanie kontaktu z właściwymi potencjalnymi klientami, we właściwym czasie. Pomaga handlowcom upewnić się, że mają właściwe argumenty sprzedażowe w zasięgu ręki i są wstanie lepiej zaangażować potencjalnych klientów z perspektywy każdego kanału.
- Raportowanie zamkniętych transakcji pozwala przeanalizować, jak dobrze współpracują ze sobą zespoły marketingu i sprzedaży. Dostarczają informacji, które działania marketingowe kierują do firmy najlepszych potencjalnych klientów. Czy zespół sprzedaży skutecznie zamyka transakcje sprzedaży? Czy konwertuje najlepszych potencjalnych klientów pozyskanych przez „marketing” w klientów?
- Email lub seria emaili skoncentrowanych na dostarczeniu potrzebnych i wartościowych treści. Przemyślany email marketing buduje zaufanie u potencjalnych klientów. Pomaga przygotować kontakty do etapu zamknięcia cyklu sprzedaży. Emaile sprawdzają się w sytuacji gdy, odwiedzający klika w wezwania do działania, wypełnia formularze na stronach docelowych, pobiera e-książki i inne treści (czyli generuje leady), ale wciąż nie jest gotowy by stać się klientem.
Automatyzacja marketingu pomaga prowadzić leady przez lejek sprzedaży, zwiększa zaangażowanie potencjalnych klientów i częstotliwość kontaktu z marką. Polega na tworzeniu email marketingu i prowadzeniu leadów drogą dostosowaną do potrzeb i etapu cyklu życia każdego leada (poznaj: Prawdy i mity na temat automatyzacji marketingu). Na przykład, jeśli użytkownik ściągnął e-książkę na określony temat, dobrą praktyką jest wysłanie leadowi szeregu powiązanych tematycznie wiadomości email. A jeśli potencjalny klient śledzi firmę na Twitterze i przeglądał niektóre treści na firmowej stronie, możesz zmienić charakter publikowanych wiadomości, tak by odzwierciedlały interesy różnych grup odbiorców (w tym klienta).
Zamknięcie cyklu sprzedaży to dopiero początek współpracy z klientem. Teraz czas by wzbudzić jego zachwyt.
Zostaw komentarz
You must be logged in to post a comment.