MISJA i WIZJA
AdAlliance została założona w 2009 roku w wyniku prostej obserwacji otaczającego nas świata.
Internet zmienił sposób w jaki ludzie żyją, pracują, kupują, ale przedsiębiorstwa nie dostosowały się do wymagań współczesnego konsumenta.
Paweł Gordon dostrzegł niszę dla rozwoju platformy AdAlliance. W oparciu o rozwiązania open source stworzył zintegrowany zestaw profesjonalnych narzędzi do tworzenia i zarządzania stronami. W powiązaniu ze strategią z zakresu marketingu treści, w wyszukiwarkach i serwisach społecznościowych tworzone przez AdAlliance strony przyciągają, angażują i zachwycają klientów. Misją AdAlliance jest uczynienie komunikacji firm bardziej merytoryczną, pomocną i spersonalizowaną poprzez transformację biznesu jednego po drugim.
FILOZOFIA DZIAŁANIA
EDUKACJA
Dzielenie się wiedzą jest ważną częścią filozofii naszego biznesu. Na stronie udostępniamy obszerne artykuły, infografiki, e-książki oraz materiały audio i video poświęcone zmianom na rynku mediów. Pozwalają lepiej zrozumieć otaczający nas świat i motywacje stojące za działaniami konsumentów.
MARKETING
Tworzymy strategie marketingowe, których podstawą jest trójpodział mediów na własne, pozyskane i płatne. W oparciu o najlepsze rynkowe praktyki dotyczące marketingu treści, w mediach społecznościowych i wyszukiwarkach budujemy synergię z pozostałymi kanałami komunikacji.
WDROŻENIA
Stworzone przez nas strony, profile w mediach społecznościowych, są wynikiem celów wypracowanych wspólnie z klientem, na potrzeby tych kanałów komunikacji. Kluczem do ich efektywności jest doskonałe rozumienie potrzeb i sposobów konsumpcji mediów przez współczesnego odbiorcę.
KIM JESTEŚMY?
Nasz zespół to ludzie z wieloletnim doświadczeniem w branży Internetowej. Eksperci pracujący dla małych i średnich biznesów, grup projektowych w dużych organizacjach. Menadżerowie odpowiedzialni za wdrożenia i prowadzenie projektów w mediach elektronicznych. Opis doświadczenia zawodowego kluczowych osób w AdAlliance znajdziecie Państwo na stronie zespół.
SPERSONALIZUJ LUB ZGIŃ
Rola mediów takich jak radio, prasa codzienna, kolorowe magazyny ulega marginalizacji. Dorasta pokolenie ludzi, którzy nie oglądają tradycyjnej telewizji. 90% czasu konsument spędza w mediach elektronicznych, które towarzyszą mu i wspierają go w podejmowaniu najważniejszych, życiowych decyzji. Ponad 20 mln. polskich użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google, 3/4 posiada konto na Facebook lub YouTube, ponad 1/2 regularnie czyta blogi.
W procesie poszukiwania informacji o świecie, pogłębiania wiedzy o produktach internauta korzysta z wieli urządzeń: komputera, telewizora, smartfona i tableta. Na naszych oczach zachodzi zmiana sposobu podejmowania decyzji zakupowych. Dotarcie do odbiorcy jak nigdy wcześniej w takim stopniu, uzależnione jest od zbudowania i utrzymania pozytywnych relacji z klientem. Przedsiębiorstwa, które chcą przetrwać muszą się dostosować do nowych reguł, a AdAlliance jest odpowiedzią na ich potrzeby.