Strona firmowa generująca zapytania ofertowe
Strona internetowa firmy, która sprawi, że odwiedzający staną się zadowolonymi klientami.
Strona firmowa aby mogła stać się narzędziem sprzedaży najpierw musi przyciągnąć ruch. Następnie skłonić osoby z grupy celowej, które pierwszy raz odwiedziły stronę do powrotu. Proces w którym obce osoby stają się potencjalnymi klientami, to pierwszy krok prowadzący do sprzedaży. Poznaj ofertę strony generującej leady – narzędzia do skutecznego pozyskiwania klientów.
Przyciągnięcie uwagi klientów
odbywa się za pośrednictwem skutecznych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów:
Zastosowane mechanizmy pozyskiwanie klientów są integralną częścią systemu do zarządzania zawartością na stronie firmowej. Łączą w sobie rozwiązania technologiczne i marketingowe.


System do zarządzania zawartością na stronie
zapewnia wygodę i bezpieczeństwo użytkowania strony dzięki takim elementom jak:
W połączeniu z wysoką wydajnością serwerów pozwalają potencjalnym klientom szybko i bezpieczenie dotrzeć do poszukiwanych informacji.
Platforma generowania leadów
w oparciu o analizę aktywności na stronie, pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów w odpowiednim czasie, miejscu i z właściwą ofertą poprzez:
Zastosowane rozwiązania pozwalają śledzić ścieżki po których użytkownicy poruszają się po stronie firmowej. W połączeniu z automatyzacją procesów marketingowych umożliwiają skuteczne dotarcie do osób zainteresowanych ofertą firmy.

36% (7,6 mln) użytkowników internetu w Polsce blokuje reklamy online. W roku 2015 było to 29% (5,9 mln użytkowników), a w 2014 roku 25% (4,9 mln użytkowników).
IAB Polska, kwiecień 2016
Poznaj efektywne metody pozyskiwania klientów odporne na ad bloki i podnieś efektywność sprzedaży za pośrednictwem strony firmowej.