Strona firmowa generująca zapytania ofertowe

Strona internetowa firmy, która sprawi, że odwiedzający staną się zadowolonymi klientami.

Strona firmowa aby mogła stać się narzędziem sprzedaży najpierw musi przyciągnąć ruch. Następnie skłonić osoby z grupy celowej, które pierwszy raz odwiedziły stronę do powrotu. Proces w którym obce osoby stają się potencjalnymi klientami, to pierwszy krok prowadzący do sprzedaży. Poznaj ofertę strony generującej leady – narzędzia do skutecznego pozyskiwania klientów.

Przyciągnięcie uwagi klientów

odbywa się za pośrednictwem skutecznych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów:

  • wyszukiwarek internetowych (tj. Google, Bing),
  • mediów społecznościowych (tj. Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube, Pinterest, Instagram),
  • wysokiej jakości treści, których poszukują potencjalni klienci w Internecie.

Zastosowane mechanizmy pozyskiwanie klientów są integralną częścią systemu do zarządzania zawartością na stronie firmowej. Łączą w sobie rozwiązania technologiczne i marketingowe.

Grupa celowa strony firmowej
System do zarządzania treścią na stronie firmowej

System do zarządzania zawartością na stronie

zapewnia wygodę i bezpieczeństwo użytkowania strony dzięki takim elementom jak:

  • przejrzysta struktura informacji ułatwiająca potencjalnemu klientowi dotarcie do podstawowych informacji o firmie tj. dane kontaktowe, oferta, trasa dojazdu.
  • łatwa dostępność strony i treści dla osób korzystających z urządzeń mobilnych tj. smartfony i tablety,
  • zabezpieczenia antywłamaniowe i antywirusowe przeciwdziałające próbom włamania i infekcjom komputerów osób odwiedzających stronę.

W połączeniu z wysoką wydajnością serwerów pozwalają potencjalnym klientom szybko i bezpieczenie dotrzeć do poszukiwanych informacji.

Platforma generowania leadów

w oparciu o analizę aktywności na stronie, pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów w odpowiednim czasie, miejscu i z właściwą ofertą poprzez:

  • wezwania do działania prowadzące użytkowników przez lej sprzedaży,
  • strony docelowe dostarczające miękkie i twarde oferty w zależności od etapu „podróży klienta”,
  • formularze zbierające cząstkowe dane o odwiedzających stroną powiązane z centralną bazą użytkowników.

Zastosowane rozwiązania pozwalają śledzić ścieżki po których użytkownicy poruszają się po stronie firmowej. W połączeniu z automatyzacją procesów marketingowych umożliwiają skuteczne dotarcie do osób zainteresowanych ofertą firmy.

Platforma do generowania leadów na stronie firmowej

36% (7,6 mln) użytkowników internetu w Polsce blokuje reklamy online. W roku 2015 było to 29% (5,9 mln użytkowników), a w 2014 roku 25% (4,9 mln użytkowników).

IAB Polska, kwiecień 2016

Poznaj efektywne metody pozyskiwania klientów odporne na ad bloki  i podnieś efektywność sprzedaży za pośrednictwem strony firmowej.

Chciałbym poznać szczegóły