Strona internetowa sklepu
Rozwiązanie marketingowe dla sklepów, które chcą sprzedawać produkty przez Internet.
Strona internetowa sklepu zintegrowana z platformą lojalizacji klientów. Przy wykorzystaniu automatyzacji procesów marketingowych pozwala dotrzeć z odpowiednim produktem we właściwym czasie i za pośrednictwem kanału preferowanego przez klienta.

Przyciągnięcie klientów do sklepu
odbywa się za pośrednictwem kanałów dotarcia z których najczęściej korzystają internauci:
- popularnych wyszukiwarek internetowych (tj. Google, Bing),
- mediów społecznościowych (tj. Facebook, YouTube, Pinterest, Instagram, Vine, Snapchat),
- wysokiej jakości treści, których poszukują potencjalni klienci w Internecie.
Strona internetowa sklepu umożliwia kontrolę nad publikowaną zawartością na stronie, w mediach społecznościowych i pozycjonowaną w wyszukiwarkach.
System do zarządzania zawartością na stronie
zapewnia wygodę i bezpieczeństwo użytkowania strony internetowej sklepu dzięki takim elementom jak:
- przejrzysta struktura informacji, która ułatwia potencjalnemu klientowi dotarcie do produków,
- łatwa dostępność strony i treści dla osób korzystających z urządzeń mobilnych tj. smartfony i tablety,
- zabezpieczenia antywłamaniowe i antywirusowe przeciwdziałające próbom włamania i infekcjom komputerów,
- integracja systemu sklepowego z zewnętrznymi usługami tj. bramki płatności, porównywarki cen, fakturowanie.
W połączeniu z wysoką wydajnością serwerów pozwalają potencjalnym klientom szybko i bezpieczenie dokonać zakupu.


Platforma lojalizacji klientów
umożliwia dotarcie do klientów w odpowiednim czasie, miejscu i z właściwą ofertą produktową poprzez:
- wezwania do działania prowadzące użytkowników do stron docelowych wydarzeń (tj. Czarny Piątek, Cyfrowy Poniedziałek),
- strony docelowe dostarczające klientom oferty miękkie (tj. zapisz się na newsletter) i twarde (tj. kup 2 w cenie 1),
- formularze zbierające dane o klientach m.in. na potrzeby mechanizmów śledzących ruch na stronach sklepu,
- ścieżki konwersji pokazujące najefektywniejsze drogi prowadzące odwiedzającego sklep do zakupu produktu.
Przy wykorzystaniu automatyzacji procesów marketingowych pozwala zwiększyć częstotliwość zakupów i wartość koszyka.
Poznaj metodę efektywnego pozyskiwania klientów i zwiększ współczynnik konwersji w sklepie internetowym.