Strona internetowa sklepu

Rozwiązanie marketingowe dla sklepów, które chcą sprzedawać produkty przez Internet.

Strona internetowa sklepu zintegrowana z platformą lojalizacji klientów. Przy wykorzystaniu automatyzacji procesów marketingowych pozwala dotrzeć z odpowiednim produktem we właściwym czasie i za pośrednictwem kanału preferowanego przez klienta.

Klienci strony internetowej sklepu

Przyciągnięcie klientów do sklepu

odbywa się za pośrednictwem kanałów dotarcia z których najczęściej korzystają internauci:

  • popularnych wyszukiwarek internetowych (tj. Google, Bing),
  • mediów społecznościowych (tj. Facebook, YouTube, Pinterest, Instagram, Vine, Snapchat),
  • wysokiej jakości treści, których poszukują potencjalni klienci w Internecie.

Strona internetowa sklepu umożliwia kontrolę nad publikowaną zawartością na stronie, w mediach społecznościowych i pozycjonowaną w wyszukiwarkach.

System do zarządzania zawartością na stronie

zapewnia wygodę i bezpieczeństwo użytkowania strony internetowej sklepu dzięki takim elementom jak:

  • przejrzysta struktura informacji, która ułatwia potencjalnemu klientowi dotarcie do produków,
  • łatwa dostępność strony i treści dla osób korzystających z urządzeń mobilnych tj. smartfony i tablety,
  • zabezpieczenia antywłamaniowe i antywirusowe przeciwdziałające próbom włamania i infekcjom komputerów,
  • integracja systemu sklepowego z zewnętrznymi usługami tj. bramki płatności, porównywarki cen, fakturowanie.

W połączeniu z wysoką wydajnością serwerów pozwalają potencjalnym klientom szybko i bezpieczenie dokonać zakupu.

System do zarządzania zawartością strony internetowej sklepu
Strony internetowa sklepu zintegrowana z platformą lojalizacji klientów

Platforma lojalizacji klientów

umożliwia dotarcie do klientów w odpowiednim czasie, miejscu i z właściwą ofertą produktową poprzez:

  • wezwania do działania prowadzące użytkowników do stron docelowych wydarzeń (tj. Czarny Piątek, Cyfrowy Poniedziałek),
  • strony docelowe dostarczające klientom oferty miękkie (tj. zapisz się na newsletter) i twarde (tj. kup 2 w cenie 1),
  • formularze zbierające dane o klientach m.in. na potrzeby mechanizmów śledzących ruch na stronach sklepu,
  • ścieżki konwersji pokazujące najefektywniejsze drogi prowadzące odwiedzającego sklep do zakupu produktu.

Przy wykorzystaniu automatyzacji procesów marketingowych pozwala zwiększyć częstotliwość zakupów i wartość koszyka.

Poznaj metodę efektywnego pozyskiwania klientów i zwiększ współczynnik konwersji w sklepie internetowym.

Proszę o szczegóły oferty