KLINIKA STOMATOLOGICZNA NA FOURSQUARE

Strona na Foursquare była częścią kampanii wizerunkowej kliniki, która obejmowała zmianę wystroju placówek, budowę nowej strony firmowej, reaktywację strony kliniki na FAacebook, pozycjonowanie i płatne reklamy w wyszukiwarce Google.

Aplikacja na smartfony Foursquare pomaga „pacjentom w potrzebie” szybko znaleźć na mapie najbliższą placówkę stomatologiczną. Po dotarciu na miejsce pacjenci mogą „zameldować się” w klinice (dzięki geolokalizacji). Taka informacja dociera do wszystkich znajomych danej osoby na Foursquare, a także Facebook (jeśli użytkownik powiązał ze sobą oba konta, co jest powszechną praktyką wśród użytkowników serwisów społecznościowych).

Aby zachęcić użytkowników do „meldowania się” podczas pobytu w klinice oraz kontynuowania leczenia właśnie w tym miejscu zaproponowaliśmy korzyści materialne, które ilustruje grafika poniżej.

Korzyści związane były z określonymi działaniami podjętymi przez pacjentów tj.

  • Newbie Special – za pierwszy „meldunek” w danej placówce pacjent otrzymywał upominek w postaci próbek produktów stomatologicznych.
  • Loyality Special – co trzecią wizytę, która została potwierdzona „meldunkiem” pacjent otrzymywał możliwość zakupu produktów stomatologicznych z bardzo atrakcyjnym rabatem.
  • Check-in Special – za „meldunek” w określonych godzinach – kiedy ruch w klinice był najmniejszy – pacjent otrzymywał możliwość zakupu produktów stomatologicznych z atrakcyjnym rabatem.

Prezentowane wyniki nie pokazują efektów całej kampanii, a jedynie przedział czasowy z drugiego miesiąca obecności na Foursquare.