Jak tworzyć wideo marketing skierowany do firm?
Większość rozmów o wideo marketingu koncentruje się wokół tematów B2C. Poniżej znajdziesz 3 najważniejsze porady jak dobrze prowadzić wideo marketing skierowany do klientów biznesowych.
Większość rozmów o wideo marketingu koncentruje się wokół tematów B2C. Poniżej znajdziesz 3 najważniejsze porady jak dobrze prowadzić wideo marketing skierowany do klientów biznesowych.
Obecnie produkcja wideo jest łatwiejsza niż kilka lat temu. Czy w takim razie warto zająć się tworzenim wideo siłami własnego zespołu?
Jakie wymogi powinny spełniać kreacje by zniwelować negatywne nastawienie odbiorców cyfrowych treści do reklamy wideo?
Jeśli da się im wybór, ludzie nie zawsze pomijają reklamę. Jakie cechy reklamy wideo o tym decydują?
Raport AdReaction firmy MillwardBrown poświęcony wideo dowodzi, że aby pokonać niechęć widza do reklamy trzeba pozwolić mu przejąć nad nią kontrolę. Jak to zrobić dobrze?